Blog Strony internetowe 2 lutego 2019
Landing page – sposób na zaprezentowanie produktu na stronie internetowej

Możliwości Landing page na stronie www
Celem firm jest prezentacja marki, promocja i zachęcenie do zakupu oferowanych produktów. Dzięki Landing page można dokonać prezentacji (najlepiej) jednego produktu i zapoznać klienta z korzyściami jakie niesie ze sobą jego zakup.
Od tego się zaczyna…
Niezwykle istotny jest dobór nagłówka. Powinien być interesujący i zachęcić do przeczytania umieszczonej pod nim treści. Postaraj się aby nagłówek umieszczony w reklamie był równoznaczny z nagłówkiem, który jest umieszczony na stronie docelowej.
Jasność i konkret w witrynie www
Treść, którą czyta odbiorca powinna być jasna i zwięzła, pisana ‘językiem korzyści’. Przygotowując treść trzeba jasno postawić jeden cel i pisać tak, aby po przeczytaniu wszystkich informacji zamierzony cel został osiągnięty.
Zanim treść zostanie opublikowana, warto poradzić się osób trzecich. Niech zamienią się w testerów i sprawdzą czy tekst jest rzeczywiście konkretny i zrozumiały, a potencjalny klient w łatwy sposób przejdzie do realizacji zamierzonego celu czyli zakupu produktu.
Landing page polega właśnie na tym, aby na danej stronie umieścić takie informacje, które w szybki i łatwy sposób zachęcą odbiorcę do działania. Tym działaniem jest skorzystanie z oferty i dokonanie transakcji.
Spójna całość
Przygotowuj Landing page – zadbaj o szatę graficzną w sposób szczególny. Grafika powinna współgrać z treścią ale nie rozpraszać odbiorcę. Wszystkie elementy na tej jednej stronie dobierz tak aby prezentowały całą wartość produktu. Nie chodzi oto by zabłysnąć lecz oto by treścią i doborem niewielkiej ilości ozdobników zdobyć klienta.
Rekomendacje
Jeśli chcesz być bardziej wiarygodny, umieść na Landing page’u rekomendacje. Wszystkie pozytywne opinie, potwierdzą twoje kompetencje oraz rzetelność prezentowanych treści.
Skuteczne narzędzie
Landing page jest narzędziem bardzo skutecznym, gdyż pomaga osiągnąć wysoki poziom konwersji. To miejsce, gdzie Internauta spędza zaledwie kilka chwil i podejmuje szybkie decyzje. Zatem jest efektywnym sposobem na prezentację produktu oraz osiągnięcie zamierzonego celu, pod warunkiem, że zostanie przygotowana we właściwy sposób.