Blog Pozycjonowanie SEO 23 lutego 2019
Porady SEO 2018 cz.1

Unikalny tytuł
Kiedy przygotowujesz do swojego artykułu tytuł, weź pod uwagę słowa kluczowe, które przykują uwagę odbiorców. Skup się na wybranej przez siebie grupie docelowej, wtedy będziesz wiedział jaki tytuł najlepiej dobrać. Mając na uwadze typ odbiorców, rozumiesz jaki rodzaj artykułów jest wśród nich najbardziej popularny.
Opis końcowy
Dobrze skupić się na długości teksu, a przede wszystkim na zakończeniu. Doskonale kiedy zawiera nie więcej niż 117 znaków. Ta liczba jest pomocna przy odbiorcach urządzeń mobilnych. Taka długość nie tylko skupi ich uwagę ale również będzie odpowiednio dopasowana do ich urządzeń mobilnych. Dzięki użyciu odpowiedniej ilości znaków odbiorca w całości przeczyta treść bez urywania słów kluczowych czy kontekstu całego zdania. Całość w sposób dokładny zostanie wyświetlona na mobilnych ekranach.
Zadbaj o Content
Content powinien zostać odpowiednio wyważony. Co oznacza, że tekst nie powinien być zbyt długi i odnosić się do konkretnych treść. Ponadto w sposób wyczerpujący powinien odpowiadać na pytania znajdujące się w tekście i rozwiewać wszystkie wątpliwości odbiorców. Słowa kluczowe zawarte w tekście powinny być wskazówką dla odbiorców, dzięki nim dowiedzą się czego mogą się dalej spodziewać.
Bądź na bieżąco
Aktualizuj treści, umieszczaj daty i stosowne zdjęcia. Strony internetowe, które są cały czas modernizowane zyskują na jakości i są odbierane jako świeże, pisane na bieżąco. Aktualizowanie strony może wydawać się trudne kiedy treści są długie. Jeśli jednak postawisz na 4, 000 słów to zadanie okaże się wykonalne. Użytkownicy docenią twój wysiłek i bez wątpienia będą czekać na kolejne nowinki.
Wyznaczaj cele
Kieruj mądrze użytkownikami. Wyznaczaj sobie cel kiedy piszesz content i miej go cały czas w głowie podczas uzupełniania treści. Nie bój się ryzyka. Wybieraj różne drogi rozwiązań kiedy chcesz czegoś dokonać np. sprzedać produkt jak największej liczbie klientów. Nawet jeśli coś początkowo wydaje się nie realne i trudne do wykonania w efekcie może przynieść zadziwiający efekt. Czasem nietypowe rozwiązania sprawiają, ze osiąga się zamierzony cel. Wszystkie działania, które wydawały się niemożliwe, mogą przynieść sukces tobie i twojej firmie. Dodatkowo rozwiązania i propozycje inne niż u konkurencji świadczą o twojej kreatywności i przyciągają uwagę potencjalnych klientów.
Sprawdź zanim udostępnisz
Jeśli decydujesz się na umieszczenie określonych linków i załączników na swojej stronie www sprawdź czy wszystko właściwie działa. Rób to co jakiś czas aby mieć pewność, że wszystko otwiera się zgodnie z przeznaczeniem. Miej pewność, że nie zawiedziesz swoich odbiorców. Nie ma nic bardziej frustrującego niż wyskakujące błędy przy chęci otwarcia linku związanego z ważnym dla odbiorcy tematem. Nie działające załączniki mogą skutecznie zniechęcić klientów do zapoznania się z treścią oraz do nawiązania dalszej współpracy.
Strategia promocji
Zanim wstawisz swój post, sprawdź czy wszystko zostało przygotowane zgodnie z zamierzeniem. Przeczytaj stworzoną treść kolejny raz aby mieć pewność, że nie pojawiły się w niej żadne błędy. Czasem dodatkowe spojrzenie na przygotowany content przynoszą nowe myśli i pomysły, które mogą wzbogacić to, co dotychczas przygotowałeś.
Strategia, która może okazać się promocją twojej strony internetowej, to jej wewnętrzna struktura. Chodzi o umieszczanie na stronie dodatkowych linków do kolejnych artykułów czy prowadzenie bloga. Każdy przygotowany przez ciebie post to część promocji twojej strony. Poza tym dodatkowe wskazówki czy odpowiedzi na nurtujące pytania, to większe zainteresowanie potencjalnych klientów.
Bądź otwarty
Bądź aktywny na stworzonej przez siebie stronie internetowej oraz na stronach osób związanych z twoją branżą. Zgoda na komentowanie swoich artykułów czy postów innych blogerów może być początkiem współpracy lub po prostu zaistnieniem w danej branży. Włączaj się zatem w różnego rodzaju dyskusje, pisz swoje opinie. Dziel się przy tym swoją pasją i doświadczeniem. Ktoś, kto nie ma odwagi udzielić odpowiedzi na nurtujące pytania i stoi w cieniu, nie budzi zaufania ani nie przyciąga do swojej osoby. Korzyści z bycia aktywnym w sieci i współdziałania z innymi mogą być obupulne. Dzieląc się swoją wiedzą, zachęcasz do śledzenia twoich opinii oraz do zainteresowania klientów tobą i tym co robisz.
Nie działaj w pojedynkę
Zjednanie sobie innych blogerów bądź poszukaj odpowiednich partnerów do swojej branży. Dodatkowe Sparcie zawsze się przyda, a przy tym wzmocni twoją pozycję na rynku. Powiedzenie ‘co dwie głowy to nie jedna’ może się dobrze sprawdzić podczas prowadzenia swojej działalności i wychodzenia ku potrzebom klientów.
Skup się na celach
Skup się na celach, które przynoszą ruch twojej stronie internetowej i ku temu kieruj swoją energię. Nie rób wszystkiego na raz tylko skup się na tym, co dokładnie potrzebuje grupa docelowa.
Inwestycja na lata
Inwestuj pieniądz w swoją działalność. Niestety w dzisiejszych czasach za wszystko trzeba płacić. Kiedy chcesz dysponować narzędziami wysokiej jakości naturalne jest to, że musisz za nie zapłacić. Jeśli oczekujesz zysków, musisz na nie poczekać. Najpierw sam zainwestuj i zapłać, zanim inni zapłacą tobie za oferowane produkty czy usługi.
Analiza i ocena
Znajdź przestrzeń na to aby analizować to, co przygotowujesz dla innych. Oceń na ile efektywne są zaplanowane przez ciebie strategie i przemyśl je sobie, zawsze znajdź na to czas.
Bądź sobą
Każdy, kto przygotowuje treści zgodnie ze swoją wiedzą i sumieniem jest w oczach klientów osobą wartościową. Wśród tak licznej konkurencji niezwykle ważne jest to, aby być indywidualistą i pozostać zawsze sobą. Oczywiście nie jest to łatwe zadanie ale ciężka praca przynosi zadowolenie, a w przyszłości zasłużone korzyści.