Pozycjonowanie SEO Strony internetowe 14 grudnia 2018
Jak zwiększyć ruch na twojej stronie?
Aktualizacja treści
Jeśli udało ci się stworzyć jasny, treściwy i ściśle związany z twoją branżą content, to dobrze, lecz na tym nie koniec. Aby zwiększyć ruch na stronie www, potencjalny klient musi widzieć, że strona cały czas „żyje”. Aktualizacja treści nie tylko zaciekawi, ale zachęci do jej odwiedzania, aby sprawdzić co nowego się na niej pojawiło.
Hasła i nagłówki
Ruch twojej strony internetowej napędzają także ciekawe nagłówki i hasła. Chwytliwe tytuły i słowa klucze, to szansa na uwagę odbiorców, a co za tym idzie – wyróżnienie się pośród innych stron www.
Otwartość
Jeśli jesteś otwarty do ludzi, dzielisz się swoimi spostrzeżeniami oraz doświadczeniami poprzez ciekawe treści na stronie, to stajesz się wiarygodną osobą. Ludzie cenią u sprzedawcy szczerość, otwartość i gotowość do kontaktu. Tego rodzaju działania świadczą również o tym, że twoja strona jest dla ludzi, a nie dla biznesu. A im więcej klientów ci zaufa, tym większy ruch pojawi się na twojej stronie www.
Pozycjonowanie
Jeśli trzymasz się zasad SEO, to pomagasz twojej stronie znaleźć się na samej górze w wyszukiwarce Google. Tego rodzaju działania sprawią, że wybrana przez ciebie domena, przyciągnie rzeszę odbiorców zainteresowanych twoją marką.
Aktywność
Twoja aktywność w sieci jest bardzo ważna. Jeśli chcesz pozyskać grono odbiorców strony internetowej, to udzielaj się na forach, blogach czy innych stronach www. Możesz tego dokonać poprzez zostawianie komentarzy, wpisów bądź opinii. Zadbaj o to, by przy wystawieniu opinii nie oceniać i nie krytykować. Niech twój wpis będzie przemyślany, a przy tym pokaże twoje zainteresowanie tematem, wiedzę oraz doświadczenie. Czytelnicy lubią ciekawe wpisy i śledzą stronę www autora, który napisał najciekawszy z nich.
Współpraca
Warto nawiązać kontakt z innymi blogerami lub osobami, które prowadzą stronę internetową o podobnej treści. Dzięki takiej znajomości można wymienić się uwagami i doświadczeniem. Ponadto jeśli masz taką możliwość, to możesz zostawić link, poprzez który klient będzie mógł zostać przeniesiony na twoją stronę internetową, żeby dowiedzieć się więcej o twoim pomyśle i działalności.
Social media
Wizerunek firmy budujesz przez zadowolenie klientów. Wszystkie pozytywne opinie możesz umieścić również w mediach społecznościowych. To jedna z najskuteczniejszych metod na pozyskiwanie ruchu strony www. Dobrze sprawdza się Facebook oraz Twitter.
Tak naprawdę każdy z portali społecznościowych ma swoje grupy i daje możliwość tworzenia wpisów, udostępniania informacji o swojej stronie internetowej, co sprowadza się do większego zainteresowania twoją stroną internetową i napędza ruch strony.
Urządzenia mobilne
Warto pamiętać, że w dzisiejszych czasach mamy coraz więcej urządzeń mobilnych. Jeśli twoja strona internetowa jest gotowa na odbiór poprzez urządzenia mobilne, a forma i treść jest odpowiednio skalowana, to możesz być pewny, że twoja strona będzie często odwiedzana i zwiększy się na niej ruch.