Blog Pozycjonowanie SEO 10 lutego 2019
Statystyki odwiedzin elementem prowadzenia kampani SEO, Adwords, Facebook Ads
Statystyki
Za ich pomocą bez trudu sprawdzisz ilu użytkowników odwiedziło stronę twojej firmy, ile czasu na niej spędzili, a także czy wrócili na nią ponownie.
Interpretacja zebranych danych
Analiza statystyk pozwala zweryfikować czy stworzona przez ciebie strona internetowa, która jest wizytówką twojej firmy, została przygotowana w sposób adekwatny do oferowanych produktów. Odpowiednia strona www to taka, która zawiera właściwe dla grupy docelowej treści lub zdjęcia. Na podstawie zebranych w analizie danych, masz jasny obraz czy klienci są zainteresowani twoją stroną internetową, a jeśli tak to jak bardzo.
Wybór najlepszej kampanii e-marketingowej
Jeśli okaże się, że ruch na prowadzonej przez ciebie stronie internetowej jest niski i niewiele osób ją odwiedza mimo bardzo dobrze stworzonej strony internetowej, to bez wątpienia jest to dla ciebie informacja, że potrzebujesz kampanii e-marketingowych by zaistnieć w Sieci.
Wśród kampanii promujących twoją stronę internetową mogą znaleźć się: SEO, Adwords czy Facebook Ads. Zarówno narzędzie płatne jak bezpłatne mogą pomóc wypromować twoją markę. Jeśli jesteś aktywny w social mediach, możesz szczególnie postawić na ten kanał promocji.
Kampania SEO
Kampania SEO sprowadza się do optymalizacji strony internetowej względem wyszukiwarek internetowych, a co za tym idzie pozycjonowanie strony www i docieranie do większej liczby klientów. Seo jest częścią marketingu internetowego, która wprowadza szereg strategii istotnych dla właściciela firmy. Kampania SEO zwiększa również użyteczność strony internetowej, zapewniając jej najlepszą pozycję wśród dostępnych wyszukiwarek.
Kampania Adwords
Dzięki kampanii Adwords możesz przygotować skuteczną informację reklamową, poprzez dobór odpowiednich słów kluczowych. Zawsze możesz wybrać typ kampanii oraz dostosować odpowiednie warianty.
Dzięki narzędziu Adwords twoja strona www dotrze do odpowiedniej grupy docelowej biorąc pod uwagę stosowny czas oraz miejsce. Mimo tego, że jest to płatna forma promocji, to możesz kontrolować swój budżet oraz wydatki. Adwords dociera do większej liczby potencjalnych klientów, którzy sami znajdą twoją ofertę, wpisując odpowiednie hasło w wyszukiwarce.
Facebook Ads
Facebook w zadziwiająco szybkim tempie dociera do użytkowników z informacjami, gdyż z mediów społecznościowych korzysta miliony ludzi na całym świecie, o różnych porach dnia.
Reklama przygotowana w social mediach jest skutecznym sposobem na pozyskanie klienta.
Niezwykle ważne jest targetowanie czyli przygotowanie reklamy do odpowiedniej grupy odbiorczej.
Facebook Ads sam wybiera adresatów, zainteresowanych twoją firmą lub produktem, do których generuje twoją reklamę.
Podejmij działania
Bez wątpienia analiza statystyk pomaga ocenić sytuację stworzonej strony internetowej w Internecie. Jeśli okaże się, że liczba odwiedzin nie jest zadawalająca, pokuś się o kampanie, które wiedzą w jaki sposób wypromować stronę www twojej działalności.
Zaryzykuj
Wszystko zależy od twojego podejścia i możliwości. Zaryzykuj i postaw na kanał marketingowy, który jest ci najmniej znany, bo może okazać się priorytetem w promocji twojej marki w Internecie.