Pozycjonowanie SEO Strony internetowe 17 grudnia 2018
AdWords – system reklam od Google’a
Reklamy graficzne i tekstowe
Reklamy graficzne umożliwiają prezentację marki poprzez wizualizacje i cieszą się dużym zainteresowaniem wśród internautów.
Reklamy tekstowe są łatwe w tworzeniu, można wzbogacać je o nowe informacje i stosować w wielu branżach.
Możliwości
Adwords umożliwia wyświetlanie tekstów reklamowych, które zostały wyszukane przez użytkowników poprzez wpisanie słów kluczowych. Reklama sprawia, że osoby zainteresowane produktem lub usługą trafiają na odpowiednią reklamę i zostają przekierowani do serwisu reklamodawcy.
Transformacja
Panel systemu Adwords w ciągu kilku lat przebył swoją transformację, został wielokrotnie zmieniany i przebudowany.
System reklam Adwords należy do płatnych reklam, chyba że uda się skonfigurować darmowe konto na platformie tak, że stworzone reklamy będą wyświetlane bezpłatnie. Każdą reklamę możemy zgłosić, jeśli według naszej oceny będzie nieodpowiednia.
Wyszukiwarka Google bierze pod uwagę jakość danej reklamy oraz trafność treści, czy prezentowaną odbiorcom grafikę, a zanim nasza reklama zostanie wyświetlona, jest porównywana z innymi reklamami.
Zalety AdWords
Warto zainwestować w rozwijającą się kampanię reklam przede wszystkim dlatego, że daje wiele możliwości. Do najważniejszych można zaliczyć kontrolowanie kosztów, sięganie do ogromnej liczny użytkowników internetu, szybszy efekt pozycjonowania niż w przypadku SEO, widoczność reklamy w mapach, możliwość „śledzenia” działań konkurencji oraz udostępnianie reklamy w serwisach Google np. YouTube.
Kampania produktów
Poprzez Adwords warto uruchomić kampanie produktowe. Dzięki temu reklama obejmuje większy zasięg w sieci wyszukiwania, a wskaźnik jej wyświetlania oraz efektywność ciągle wzrasta.
Dodatkowo kampanie produktowe umożliwiają konfigurowanie plików produktów oraz powodują optymalizację ROAS. Bez wątpienia reklamy produktowe są niezwykłą formą promocji, wpływają na zainteresowanie kupujących i zwiększają sprzedaż produktów.
Kampania w sieci reklamowej
Kampania w sieci reklamowej łączy w sobie różne typy kierowania. Dzięki niej możliwe są rozszerzenia lokalizacji lub połączeń. Kampania w sieci reklamowej umożliwia rozpowszechnianie marki, daje też szansę na tworzenie reklam poprzez wykorzystanie dostępnych wzorów.
Nieustanny rozwój i popularność
System Adwords jest popularny i nieustannie się rozwija. Za pomocą kampanii pomaga przedsiębiorstwom w promocji, bez względu na ich wielkość. Dzięki przebudowie i aktualizacjom System Adwords jest efektywny, szybki oraz precyzyjny, a przy tym spełnia oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.