Strony internetowe 4 października 2020
Elementy, które urozmaicą twoją stronę internetową
Treściwie i na temat
Chodzi o umieszczenie takiego contentu, który od początku do końca został przeczytany przez odbiorcę. Nie może być to nudny, suchy tekst. Aby zainteresować grupę odbiorczą, podkreśl to, co ważne, użyj wypunktowania, porównań lub odwołaj się do przykładów, które przybliżą treść odbiorcy, a przy tym skupią jego uwagę.
Responsive website
Oczywiście, aby przyciągnąć odbiorców do swojej strony www, nie wystarczy jej piękna „aranżacja”, niemniej musi być ona dostosowana do urządzeń mobilnych. Korzystanie z Internetu poprzez urządzenia takie jak smarfon czy tablet jest niezwykle wygodne i powszechne, stąd ważne jest dopasowanie treści do ich ekranów.
Loading page
Na nic się zda dobrze zbudowany content oraz piękny obraz, kiedy strona będzie się długo ładować. Jeśli strona internetowa ładuje się szybko, to jest to pozytywny start i zachęta do dalszego zaznajomienia się z ofertą.
Extra elementy
Jeśli planujesz urozmaicić stronę swojej firmy, to warto zadbać o dodatkowe elementy. Chodzi o zdjęcie przykuwające uwagę odbiorcy, krótki filmik, materiały do pobrania. Wszystko to w dobrej oprawie i wysokiej jakości. Takie zabiegi nie tylko uatrakcyjnią stronę www, ale dodadzą jej walorów marketingowych.
Bogactwo tkwi w treści
Niektórzy, chcąc zabłysnąć lub wyróżnić się spośród swojej konkurencji, dbają o wszystko na stronie, zapominając o najważniejszym – przekazywanej treści. Jasny i ciekawy content, język dostosowany do odbiorcy, bez błędów i niejasności, buduje pozytywny obraz oferowanych produktów i usług.
Ciekawa nawigacja
Zastanawiając się nad elementami, które wzbudzą ciekawość w odbiorcy i zachęcą do pozostania na stronie www, postaw na odpowiednią nawigację. Ciekawa, ale zarazem łatwa nawigacja na stronie www będzie niezwykłym atutem dla użytkownika, który w szybki sposób chce uzyskać interesujące go informacje.
Bogactwo kolorów
Jeśli twoim celem jest zyskanie jak największej liczby klientów oraz użytkowników twojej strony www, zadbaj o odpowiednią kolorystykę. Stonowane kolory są przyjazne i miłe w odbiorze. Gdy chcesz wpłynąć na podjęcie decyzji dotyczącej zakupy produktu, zastosuj pogrubienie i oczywiście kolor czerwony. Wszędzie tam, gdzie informacja jest istotna, zastosuj kolor adekwatny do ważności treści. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z ilością i różnorodnością kolorów. Wszystko musi do siebie pasować i ze sobą współgrać.
Opinie klientów
Opinie zadowolonych klientów, zwłaszcza te pozytywne, stanowią duży atut dla całego przedsięwzięcia. Pozwalaj zatem odbiorcom na feedback i dzielenie się z innymi swoimi spostrzeżeniami, które mogą wypromować stronę internetową, a w rezultacie także twoją firmę.
Minimalizm dodatków
Wbrew pozorom minimalizm dobrany z klasą wygrywa w dzisiejszych czasach. Wszyscy zewsząd jesteśmy bombardowani bodźcami. Człowiek, który przegląda stronę dbającą o ład i porządek, czuje bez wątpienia spokój oraz jasność tego, co autor dokładnie chce przekazać. Taki zabieg budzi zaufanie i szacunek na linii klient-przedsiębiorca.