Elementy, które urozmaicą twoją stronę internetową

Jak wiadomo, jest mnóstwo stron www o podobnej treści i układzie. Jeśli zatem chcesz zadbać o to, by twoja strona www była chętnie odwiedzana przez użytkowników Internetu, postaw na elementy, które ją urozmaicą i wyróżnią na tle konkurencji.

Treściwie i na temat

Chodzi o umieszczenie takiego contentu, który od początku do końca został przeczytany przez odbiorcę. Nie może być to nudny, suchy tekst. Aby zainteresować grupę odbiorczą, podkreśl to, co ważne, użyj wypunktowania, porównań lub odwołaj się do przykładów, które przybliżą treść odbiorcy, a przy tym skupią jego uwagę.

Responsive website

Oczywiście, aby przyciągnąć odbiorców do swojej strony www, nie wystarczy jej piękna “aranżacja”, niemniej musi być ona dostosowana do urządzeń mobilnych. Korzystanie z Internetu poprzez urządzenia takie jak smarfon czy tablet jest niezwykle wygodne i powszechne, stąd ważne jest dopasowanie treści do ich ekranów.

Loading page

Na nic się zda dobrze zbudowany content oraz piękny obraz, kiedy strona będzie się długo ładować. Jeśli strona internetowa ładuje się szybko, to jest to pozytywny start i zachęta do dalszego zaznajomienia się z ofertą.

Extra elementy

Jeśli planujesz urozmaicić stronę swojej firmy, to warto zadbać o dodatkowe elementy. Chodzi o zdjęcie przykuwające uwagę odbiorcy, krótki filmik, materiały do pobrania. Wszystko to w dobrej oprawie i wysokiej jakości. Takie zabiegi nie tylko uatrakcyjnią stronę www, ale dodadzą jej walorów marketingowych.

Bogactwo tkwi w treści

Niektórzy, chcąc zabłysnąć lub wyróżnić się spośród swojej konkurencji, dbają o wszystko na stronie, zapominając o najważniejszym – przekazywanej treści. Jasny i ciekawy content, język dostosowany do odbiorcy, bez błędów i niejasności, buduje pozytywny obraz oferowanych produktów i usług.

Ciekawa nawigacja 

Zastanawiając się nad elementami, które wzbudzą ciekawość w odbiorcy i zachęcą do pozostania na stronie www, postaw na odpowiednią nawigację. Ciekawa, ale zarazem łatwa nawigacja na stronie www będzie niezwykłym atutem dla użytkownika, który w szybki sposób chce uzyskać interesujące go informacje.

Bogactwo kolorów

Jeśli twoim celem jest zyskanie jak największej liczby klientów oraz użytkowników twojej strony www, zadbaj o odpowiednią kolorystykę. Stonowane kolory są przyjazne i miłe w odbiorze. Gdy chcesz wpłynąć na podjęcie decyzji dotyczącej zakupy produktu, zastosuj pogrubienie i oczywiście kolor czerwony. Wszędzie tam, gdzie informacja jest istotna, zastosuj kolor adekwatny do ważności treści. Pamiętaj jednak, aby nie przesadzić z ilością i różnorodnością kolorów. Wszystko musi do siebie pasować i ze sobą współgrać.

Opinie klientów

Opinie zadowolonych klientów, zwłaszcza te pozytywne, stanowią duży atut dla całego przedsięwzięcia. Pozwalaj zatem odbiorcom na feedback i dzielenie się z innymi swoimi spostrzeżeniami, które mogą wypromować stronę internetową, a w rezultacie także twoją firmę.

Minimalizm dodatków

Wbrew pozorom minimalizm dobrany z klasą wygrywa w dzisiejszych czasach. Wszyscy zewsząd jesteśmy bombardowani bodźcami. Człowiek, który przegląda stronę dbającą o ład i porządek, czuje bez wątpienia spokój oraz jasność tego, co autor dokładnie chce przekazać. Taki zabieg budzi zaufanie i szacunek na linii klient-przedsiębiorca.

 

Podziel się na google+

Spis treści

    Dodaj komentarz

    Zgadzam się z polityką prywatności

    Napisz do nas!

    Kontakt to podstawa. Zacznij już teraz. Zostaw swojego maila lub zadzwoń. Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.

    Zadzwoń → 507 231 486