Strony internetowe 28 listopada 2018
Jak tworzyć wartościowy content na stronie internetowej?
W dzisiejszych czasach, gdzie króluje kopiowanie treści, bardzo ważny jest pomysł i unikalność. Treść musi być jasna, a cel wynikający z niej – konkretny oraz rzeczowy. Zatem jak stworzyć odpowiedni content na stronie www? Wbrew pozorom to wcale nie takie łatwe, ale nie zniechęcaj się.
Content ma moc!
Pamiętaj – nie ilość, a jakość jest ważna. Stąd tworząc content, ilość tekstu musi być stosowna i umiarkowana. Przesyt treścią może zaniechać do przeczytania jej i też odwrotnie – zbyt mała ilość potrzebnych informacji może na dobre zniechęcić do kolejnych wizyt na stronie firmy. Tworząc odpowiedni content, kieruj się intuicją, zaufaj sobie oraz temu, co chcesz osiągnąć. Pracuj zgodnie z myślą: chcę zdobyć odbiorców i zainteresować firmą.
Obraz jest ważny
Tworząc content, zadbaj o to, aby pojawiło się odpowiednie zdjęcie lub ikona. Użytkownicy stron www to ludzie, którzy jako wzrokowcy dostrzegą wiele szczegółów. Dzięki doborowi odpowiednich narzędzi możesz zaciekawić odbiorców swoją treścią, a tym samym zachęcić do regularnego odwiedzania firmowej strony. Kiedy do ciekawej treści dołożysz stosowne zdjęcie, wszystko tworzy jedną, spójną całość.
Persona – odbiorca strony internetowej
Wchodząc na stronę www, użytkownik już po pierwszych zdaniach musi czuć zaciekawienie tematem oraz chcieć przeczytać treść do końca. Warto na chwilę w swoich myślach stać się odbiorcą i zastanowić się, co jako potencjalny klient chciałbym się dowiedzieć o firmie. Gdy już się to uda, stwórz w oparciu o wcześniejsze wskazówki odpowiedni przekaz. Poznaj swoich odbiorców, dostosuj treści strony internetowej do potrzeb klientów. Spróbuj, stosując odpowiednie środki, uzyskać feedback, a dzięki temu popraw to, co nie działa i usprawnij mocne strony. Ważna jest koncentracja i cierpliwość. Jeśli masz robić coś w pośpiechu, to po prostu tego nie rób lub odłóż na inny moment lub dzień.
Wartościowy content ma wielką siłę przebicia i potrafi przyciągnąć do siebie użytkownika, dlatego zanim go stworzysz, przygotuj sobie plan i po kolei go realizuj. Nic na szybko i nic na siłę. Strona firmowa to twój wizerunek, dlatego zadbaj o nią szczególnie. Efekty stworzonego contentu nie zawsze są widoczne od razu, dlatego spokojnie na nie poczekaj.