Blog Strony internetowe 26 stycznia 2019
Strona internetowa dla fotografa
Zapoznaj z ofertą fotografowania
Pozwól klientowi zapoznać się z twoją ofertą. Umieść zatem wszystkie potrzebne informacje o swojej działalności w sposób rzeczowy i dokładny.
Pokaż za pomocą treści i załączników swoje możliwości oraz zapoznaj z cennikiem.
Galeria zdjęć (portfolio)
Kiedy udzielasz informacji o usługach, stwórz galerię zdjęć z wyszczególnionymi folderami. Będzie to łatwy sposób na wyszukanie tego, co interesuje potencjalnego klienta. Mam tu na myśli foldery z wyszczególnionymi zdjęciami z różnych okoliczności takich jak: Chrzest, ślub, narodziny dziecka, I Komunia Święta i inne. Na podstawie udostępnionych zdjęć klient może ocenić jakoś twojej pracy i poznać twoje możliwości.
Bądź rzeczywisty
Klienci cenią sobie szczerość i obdarzają zaufaniem osoby, które w sposób rzeczywisty prezentują swoje umiejętności. Możesz tego dokonać umieszczając za zgodą właścicieli zdjęcia z różnych okoliczności. Kiedy przedstawione na nich osoby, będą wyglądały urokliwie, a przy tym będą radosne, to może być pierwszy krok do wybrania właśnie twojej oferty.
Aplikacje i narzędzia
Przygotowując stronę internetową branży fotograficznej, jak sama nazwa wskazuje, musisz zadbać o umieszczenie zdjęć ale dokonując tego zadbaj o ich jakość.
By odbiór zdjęć był jak najlepszy, możesz wybrać dla swojej strony internetowej wiele aplikacji i narzędzi, które zaprezentują twoje możliwości w sposób bardzo korzystny.
Dodatkowe atrakcje
Oprócz folderów ze zdjęciami, możesz zastosować pokaz slajdów albo dołączyć przyjemną melodię. Tego rodzaju narzędzia pomogą klientowi poznać działanie twojej firmy, relaksując się przy tym.
Szybki kontakt
Jeśli klienci zdecydują się na współpracę z twoją firmą, będą chcieć jak najszybciej się z tobą skontaktować. Może się okazać, że termin ważnej uroczystości już niebawem więc będą chcieć uzyskać informację o wolnych terminach, w sposób możliwie szybki.
Sprawdzaj więc formularz kontaktowy, pocztę elektroniczną albo bądź dostępny pod danym numerem telefonu, jeśli chcesz zyskać grono zadowolonych klientów.