Strony internetowe 6 grudnia 2018
Skuteczna strona internetowa dla branży deweloperskiej
Skuteczna strona dla branży deweloperskiej to bez wątpienia taka, która zachęci do współpracy. Deweloperzy traktują strony internetowe jako promocję i reklamę swojej działalności. Zatem jak powinna wyglądać skuteczna strona www dla branży deweloperskiej?
Prezentacja multimedialna
Na stronie internetowej deweloperów powinna znaleźć się prezentacja multimedialna, w najlepszej odsłonie. Jej forma i jakość powinna być na najwyższym poziomie. Prezentacja multimedialna na pierwszym miejscu powinna podać adres i lokalizację budynku. Następnie przedstawiać projekt mieszkania bądź domu i plan aranżacji. Dla klienta ważne jest także otoczenie budynku, dlatego to również powinno zostać umieszczone w prezentacji.
Im bardziej interaktywna prezentacja multimedialna, tym większa szansa na sprzedaż.
Mapa
Dodatkowym atutem jest umieszczenie na stronie internetowej mapki z dojazdem do powierzchni, która jest na sprzedaż. Dzięki nim klient bez trudu będzie mógł poznać obszar, na którym znajduje się wybrany przez niego budynek.
Wizualizacja daje więcej możliwości
Dla osób szukających mieszkania czy domu dużym atutem będzie wirtualny plan, który pokaże realistyczną wizualizację powierzchni mieszkania, przedstawi poszczególne pomieszczenia, jak również ukaże plan osiedla i udostępni informacje o dostępności lokalu.
Dobrym pomysłem jest możliwość wydruku poszczególnych planów mieszkań czy domów wraz ze wszystkimi wytycznymi, powierzchnią i możliwymi udogodnieniami. Ta dogodność pozwoli klientowi przemyśleć rodzaj oferty i podjąć pierwsze decyzje poza ekranem komputera.
Warto zadbać o szybki kontakt dewelopera z kupującym. Można tego dokonać poprzez podanie adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mailowego. By dać większy wybór klientowi, na stronie internetowej można umieścić formularz kontaktowy. Trzeba jednak pamiętać, aby był krótki i łatwy w wypełnieniu.
Strategia marketingowa
Jeśli deweloper chce pozyskać większe grono odbiorców, musi opierać się na działaniach także w mediach społecznościowych. Warto zainwestować w promocję na Facebooku, gdzie codziennie dociera najwięcej użytkowników. Poprzez odpowiedni dobór informacji i środków umieszczonych na Facebooku, deweloper może zaprezentować ofertę i umieścić link, poprzez który potencjalny klient zostanie przekierowany na daną stronę www.
Zanim klient zakupi dostępny lokal, musi dokładnie zapoznać się z ofertą. Zakup domu czy mieszkania jest ważną decyzją, podejmowaną na lata. Warto zatem zainwestować w możliwie najlepszą stronę www, starannie ją przygotować, wypromować w social mediach i podnosić jej ranking w wyszukiwarkach.